1. ОБЩИ УСЛОВИЯ
• Настоящите общи условия регламентират отношенията между “АЛАРТ ДИЗАЙН“ ЕООД със седалище и адрес на управление: гр. София, кв. Драгалевци ,ул. Цветарска 1 вписано в търговския регистър към Агенцията по вписванията с ЕИК 207429449 и Потребителите ползващи фирмения Сайт, намиращ се на www.superartmebeli.bg.
• Ползвайки този Сайт и съдържащата се в него информация, се приема, че потребителят е прочел, разбрал и се е съгласил с ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА ИНТЕРНЕТ САЙТА на “АЛАРТ ДИЗАЙН“ ЕООД.
• Договорът за продажба от разстояние между “АЛАРТ ДИЗАЙН“ ЕООД и Потребителя се счита за сключен от момента на потвърждаване на конкретната поръчка от страна на “АЛАРТ ДИЗАЙН“ ЕООД, а при наличие на плащане – от момента на неговото извършване. Копие на договора ще бъде изпратено на потребителя на посочения от него при регистрацията мейл, като с приемане на тези общи условия потребителят се съгласява с този начин на получаване на копие на договора.
• Чрез електронна поръчка от електронния магазин могат да бъдат закупувани единствено и само тези стоки, които системата позволява да бъдат добавяни в пазарската кошница на Потребителя.
• Поръчки, направени след 15 часа и в дни на официални празници или събота и неделя, се обработват в първия работен ден след подаване на заявката.
2. ОТГОВОРНОСТ
• “АЛАРТ ДИЗАЙН “ ЕООД полага максимални усилия да предостави точна и актуална информация за дейността и предлаганите от компанията стоки на своя Сайт, но е възможно в тази информация да има пропуски или неточности. “АЛАРТ ДИЗАЙН“ ЕООД не може да бъде отговорно за евентуални грешки или пропуски при публикуването на информацията.
• “АЛАРТ ДИЗАЙН“ ЕООД не носи отговорност в случай, че закупената стока не може да бъде внесена в жилището на клиента по обичаен метод (през входната врата).
3. РЕГИСТРАЦИЯ
• Регистрацията на Сайта е доброволна и безплатна. Регистрацията е задължителна само за пазаруване чрез електронния магазин.
• Сайтът може да бъде разглеждан от Потребителите, без за това да е необходима регистрация.
• Задължителните полета отбелязани със звездичка следва да бъдат попълнени. При успешно приключване на регистрацията, Потребителят ще получи потвърждение за успешна регистрация, както и потребителско име и парола на посочения от него електронен адрес.
4. ЦЕНИ
• Всички представени в Сайта цени са в Български Лева с включен ДДС.
• “АЛАРТ ДИЗАЙН“ ЕООД си запазва правото без предупреждение да променя цените по всяко време, съобразявайки се с приложимото законодателство за информиране на потребителите. Представените в Сайта цени на стоки са крайни и включват всички данъци и такси, с изключение на цената за доставка.
• Промоционалните цени на стоките са обозначени, по един от следните начини:
- чрез поставяне на новата цена в червено до предишната, която е зачертана,
или
- чрез посочване на процент на намалението, като новата цена се поставя до предишната цена, която е зачертана.
• В цената на изделието не е включен транспорт, качване на стоката до жилището и монтаж, освен когато това не е указано изрично. Това са услуги, които се заплащат допълнително по отделен ценоразпис. Когато разстоянието между превозното средство и входа на сградата е повече от 20 м., към цената за разнос се добавя допълнителна такса, съгласно ценоразпис.
5. ПОРЪЧКИ
• Поръчки могат да правят само потребители, приели общите условия.
• Потребителят получава в процеса на пазаруване информация от Сайта за процеса на индивидуална поръчка и наличностите на стоките в склад в София , България. Неналичен артикул в склад в България е артикул, на който е посочен точен срок за доставка в склад в България.
• При поръчка на неналична стока, служител на “АЛАРТ ДИЗАЙН“ ЕООД ще се свърже с Потребителя с информация за детайли както и дата на доставка на стоката.
• При Неналична стока в склад в България над 2500 лв, Клиентът извършва авансово плащане в размер на 60% от стойността на договора, след разговор със служител на АЛАРТ ДИЗАЙН ЕООД.
• Срокът на доставката за поръчки на неналични стоки в България започва да тече
- за поръчка над 2500 лв - след заплащане на 60% аванс
- за поръчка под 2500 лв - след потвърждаване на поръчката на оператор
• При забава на плащането или при непълно плащане на остатъка от стойността при покупки над 2500 лв, клиентът дължи неустойка в размер на 0,1% от стойността на неплатената сума за всеки просрочен ден, но общо не повече от 5% от неплатената сума. Ако забавата продължи 30 (тридесет) календарни дни след крайния срок на договора, “АЛАРТ ДИЗАЙН“ ЕООД има право да развали едностранно договора, задържайки като неустойка част от авансово платената от Клиента сума, равняваща се на 10% от стойността на договора.
• Потребителят заплаща остатъка от стойността в тридневен срок от получаване на потвърждение по телефона или на посочения email за готовност за експедиция на стоката, за която е направил авансово плащане, но преди получаването й.
• Краен срок за изпълнение на поръчката - 45 РАБОТНИ дни от датата на авансовото плащане, с изключение на случаите, когато изрично е упомената различна дата на доставка. (Под дата на доставка се разбира доставка в склад на "АЛАРТ ДИЗАЙН" ЕООД).
• При забава на изпълнението на поръчката, за която е платен аванс, по вина на “АЛАРТ ДИЗАЙН“ ЕООД, последният дължи неустойка в размер на 0,1% от стойността на авансово платената от Клиента сума за всеки просрочен ден, но общо не повече от 5% от авансово платената сума.
6. ПЛАЩАНЕ
Потребителят може да заплати цената на поръчана от онлайн магазина стока като използва по свой избор един от следните способи:
Плащане с дебитна/ кредитна карта през ВПОС на Банка ДСК.
- Видове карти, които се приемат: дебитни, кредитни и бизнес карти Visa или Mastеrcard
- Транзакциите се осъществяват посредством програмите за сигурност MasterCard Identity check и VISA Secure.
- От гледна точка на сигурност, максималната сума за плащане с карта е 8 000 лева.
- Не съхраняваме данни за банковите карти, използвани за плащане чрез сайта.
- При отказ, връщането става по същата карта, с която е направено плащането.
- Плащане с дебитна/ кредитна карта през ВПОС на Банка ДСК
• Банков превод - Банков превод може да бъде направен на:
АЛАРТ ДИЗАЙН" ЕООД
IBAN КОД: BG95STSA93000031042066
БАНКОВ КОД : STSABGSF
ДСК БАНК
7. ДОСТАВКА НА ПОРЪЧАНИТЕ ЧРЕЗ ЕЛЕКТРОННИЯ МАГАЗИН СТОКИ
• Доставките се извършват на посочен в поръчката адрес.
• Доставката на поръчана чрез онлайн магазина стока се извършва с услугата Транспорт на "АЛАРТ ДИЗАЙН“ ЕООД или на куриерска фирма "СПИДИ" АД или "Еконт Експрес" ООД.
• Доставката за територията на град София на поръчана чрез онлайн магазина стока ,надвишаваща 3000 лв. е безплатна .
Преди да се ангажира с договора за покупка потребителят избира начинът на доставка и бива информиран за стойността на доставката.
• При доставката Получателят подписва приемо-предавателен протокол или товарителница, с което удостоверява приемането на доставената стока без забележки.
• Получателят е длъжен да прегледа внимателно доставената стока в момента на получаването й.
• При наличието на забележки и/или видими дефекти по доставената стока, същите следва да бъдат отразени в приемо-предавателния протокол или в товарителницата.
• Сроковете за доставка на поръчани чрез електронния магазин стоки ще бъдат уточнени преди сключване на договора със служител на “АЛАРТ ДИЗАЙН“ ЕООД, който ще се свърже с всеки Потребител, направил поръчка.
• При доставка на закупена стока с договорена услуга Транспорт, стоката се получава от транспортното средство, с което се доставя стоката. В услугата Транспорт не се включва пренасянето на стоката от транспортното средство до входната врата на сградата.
• При предаване на стоката, Потребителят или трето лице подписват придружаващите я документи. За трето лице се счита всеки, който не е титуляр на заявлението, но приема стоката на посочения за извършване на доставка адрес.
• При невъзможност за връчване на пратката при първо посещение, след уговорена дата и час на доставка с Потребителя, не по вина на “АЛАРТ ДИЗАЙН“ ЕООД или куриера, лицето извършващо доставката оставя известие, в което посочва телефон за връзка, на който Получателят следва да се обади в срок от три работни дни, за да бъде уточнен нов срок за извършване на доставката. При невъзможност за връчване на пратката и при второ посещение не по вина на “АЛАРТ ДИЗАЙН“ ЕООД или куриера, договорът за продажба от разстояние автоматично се прекратява. Това важи и за случаите, когато получателят неоснователно откаже да приеме дадена пратка.
8. ВРЪЩАНЕ НА СТОКА
• На основание чл. 50, ал.1 ЗЗП Купувач, който има качеството на Потребител по смисъла на ЗЗП, в 30 дневен срок от доставката на стока, за която е сключен договор през сайта (съответно на последната поръчана стока от една обща поръчка), има право без да дължи обезщетение, неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения договор, като върне поръчаната стока в съответната поръчка при следните условия:
1. Потребителят писмено информира “АЛАРТ ДИЗАЙН“ ЕООД, на следния имейл адрес: manager@superartmebeli.com , че на основание чл. 50, ал.1 ЗЗП се отказва от договора, като задължително посочи:
- банкова сметка, по която да му бъде възстановена заплатената от него цена на върнатата стока.
2. Стоката трябва да бъде върната в оригиналната, ненарушена опаковка.
3. Стоката трябва да бъде върната с всички придружаващи я документи и окомплектовки, в добър търговски вид.
4. Всички транспортни и други разходи по връщането на стоката са изцяло за сметка на Потребителя. До момента на обратното предаване на стоката от страна на Потребителя на “АЛАРТ ДИЗАЙН“ ЕООД, рискът от случайното и погиване или повреждане се носи изцяло от Потребителя.
5. В случай, че последният се възползва от правото си по чл. 50, ал.1 ЗЗП при положение, че е изпълнил посочените по – горе условия и стоката е реално върната на АЛАРТ ДИЗАЙН, “АЛАРТ ДИЗАЙН“ ЕООД се задължава да му възстанови заплатената сума по банков път до 14 работни дни /считано от дата на която потребителя е упражнил правото си на отказ/, на посочената банкова сметка, или в случай на плащане с карта, сумата се възстановява по същата карта. В случай, че потребителят изрично е избрал начин на доставяне на стоките, различен от най-евтиния вид стандартна доставка, предлагана от “АЛАРТ ДИЗАЙН“ ЕООД , допълнителните разходи за доставката не му се възстановяват.
9. ГАРАНЦИОННИ УСЛОВИЯ И РЕКЛАМАЦИИ
- Гаранцията влиза в сила от датата на предаване на стоката, която е отбелязана на тази гаранционна карта. Клиентът може да упражни правото си на рекламация в срока, определен в ЗАКОН за предоставяне на цифрово съдържание и цифрови услуги и за продажба на стоки и посочен в гаранционната карта, считано от датата на доставянето на потребителската стока, независимо от това, дали производителят или “АЛАРТ ДИЗАЙН“ ЕООД е предоставил търговска гаранция на стоката или услугата, като следва да се има предвид естеството на стоката и характера на несъответствието. За мебелите, различни от мебели изработени от еко кожа и мека мебел с електрически механизми, “АЛАРТ ДИЗАЙН“ ЕООД предоставя допълнителна една година търговска гаранция, при същите условия като гаранцията, съгласно ЗПЦСЦУПС.
Адрес за Рекламации: гр. София, Драгалевци, Цветарска 1 , за отдел Онлайн продажби SUPERARTMEBELI.BG - Рекламации от електронен магазин. - Гаранцията е валидна само и единствено срещу предоставяне на касова бележка или фактура придружаващ а закупеното от Вас изделие, издаден а от “АЛАРТ ДИЗАЙН“ ЕООД, наричан по-нататък за краткост продавач
- При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба, клиентът има право да предяви рекламация, като поиска от продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. В този случай клиентът може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната й с нова, освен ако това е невъзможно или би довело до непропорционално големи разходи за продавача. . При преценката относно пропорционалността на разходите се вземат предвид всички обстоятелства към конкретния случай, включително :
- Стойността на потребителската стока, ако нямаше липса на несъответствие;
- Значимостта на несъответствие;
- Възможността да се предложи другото средство за защита на потребителя без значително неудобство за него .
Когато потребителската стока не съответства на договора за продажба, продавачът е длъжен да я приведе в съответствие с договора за продажба, като привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от уведомяването на продавача от потребителя за несъответствието и без значително неудобство за потребителя, като се вземат предвид естеството на сток ата и целта, за която е бил а необходим а на потребителя . За стоките, съдържащи цифрови елементи, се прилага разумен срок, съобразен с естеството на стоките и целта, за която са били необходими на потребителя . Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за клиента. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й , а в случай че за ремонта или замяната е необходимо демонтиране на стоката, която е била инсталирана предвид нейното естество и цел, преди да се появи несъответствието, демонтирането на стоките, които не съответстват, и инсталирането на заместващите стоки или на ремонтираните стоки ще бъде извършено от продавача или за негова сметка. . Срокът на гаранцията спира да тече през времето, необходимо за поправката или замяната на потребителската стока или за постигане на споразумение между продавача и клиента за решаване на спора. Упражняването на това право на клиента не е обвързано с никакъв друг срок за предявяване на иск, различен от установения срок. Клиент ът може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.
Продавачът може да откаже да приведе стоката в съответствие, ако ремонтът и замяната са невъзможни или ако биха довели до непропорционално големи разходи за него, като се вземат предвид всички обстоятелства . В тези случаи тий дължи връщане на цената.
След изтичане на съответния срок и когато клиентът не е удовлетворен от решението на рекламацията, той има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока. Търговецът е длъжен да удовлетвори искане за разваляне на договора и да възстанови заплатената от потребителя сума, винаги в следните случаи: когато не е извършил ремонт или замяна на стоката или е отказал да приведе стоката в съответствие; появи се несъответствие въпреки предприетите от продавача действия за привеждане на стоката в съответствие (при несъответствие на стоки с дълготрайна употреба и на стоки, съдържащи цифрови елементи, продавачът има право да направи втори опит за привеждане на стоката в съответствие в рамките на срока на гаранцията); несъответствието е толкова сериозно, че оправдава незабавно намаляване на цената или разваляне на договора за продажба, или продавачът е заявил или от обстоятелствата е ясно, че няма да приведе стоката в съответствие в разумен срок или без значително неудобство за потребителя. Клиентът не може да развали договора и да претендира за възстановавяне на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, ако несъответствието е незначително, както и когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на съответния срок от предявяване на рекламацията от клиента. . Гаранцията отпада в следните случаи :
- Гаранцията отпада в следните случаи :
- неправилен ремонт, преработване или подмяна на изделието или части от него, извършени от крайния потребител или друго неоторизирано лице .
- неправилно инсталиране (монтаж) , освен когато инсталирането съставлява неразделна част от договора за продажба и е извършено от продавача или от лице, за чиито действия продавачът отговаря, или неправилното инсталиране се дължи на пропуски в указанията за инсталиране, предоставени от продавача.
- повреди, предизвикани от неправилно преместване / следи от удари / или неправилна експлоатация.
- увреждане от влага, химически препарати и отоплителни уреди , ако не са точно спазени указанията за употреба и съхранение .
- неправилно почистване, съхранение, неизползване по предназначение и не спазване на специфичните условия на изделието.
- неправилно транспортиране от страна на крайния клиент или от трето лице, което е различно от продавача или не е посочено от него .
- След разопаковане на изделието задължително изхвърлете защитната опаковка на специално обособените за тази цел места според вида на опаковката.
- Независимо от търговската гаранция продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно правилата на чл. 26-48 от ЗАКОН за предоставяне на цифрово съдържание и цифрови услуги и за продажба на стоки.
10. АВТОРСКО ПРАВО
• Дизайнът, структурата и съдържанието на тази Интернет страница са предмет на авторско право и се защитават от закона. Изключителното им право на ползване принадлежи на “AЛАРТ ДИЗАЙН“ ЕООД. Потребителите могат да отпечатват отделни страници, изображения и лога от сайта, само при изричното съгласие на “AЛАРТ ДИЗАЙН ЕООД за това.
12. ПОЛИТИКА НА “АЛАРТ ДИЗАЙН“ ЕООД ЗА ИЗПОЛЗВАНЕТО НА „БИСКВИТКИ“(COOKIES)
• “AЛАРТ ДИЗАЙН“ ЕООД се стреми да предостави на клиентите си възможно най-доброто обслужване. Като част от тази дългосрочна стратегия, искаме да ви информираме, че сайтът на SUPERARTMEBELI.BG използва „бисквитки“, съобразени с изискванията на Google, за да подобри общата функционалност на сайта и качеството на рекламните оферти, които получавате. С използването на сайта Потребителят се съгласява с получаването на „бисквитки“.